Rezerwacja online

23 Kwi 2024
24 Kwi 2024
Sprawdź dostępność

Najczęściej zadawane pytania

Oto pytania, które najczęściej zadają nam Młode Pary.

Jeśli macie Państwo inne pytania lub wątpliwości to prosimy o kontakt.

 

1. Jaki jest koszt  za menu dla osoby dorosłej?

    Od 180 PLN w Park Hotelu w Tryszczynie oraz od 200 PLN w Park Hotelu w Bydgoszczy.

2. Ile kosztuje menu dla dzieci?

    50% stawki za osobę dorosłą dla dzieci powyżej 3 lat. Natomiast za dzieci poniżej 3 lat nie pobieramy opłaty.

3. Czy w cenę menu wliczone są napoje?

    Tak napoje ciepłe i zimne (z wyjątkiem napoi gazowanych) serwujemy w opcji bez ograniczeń.

4. Jaka jest stawka za tzw. osobę funkcyjną (DJ, członkowie orkiestry, obsługa fotograficzna i video)

    Jest to połowa stawki za osobę dorosłą.

5.  Czy lokal pobiera  tzw. opłatę korkową za wniesienie własnego alkoholu?

     Nie pobieramy opłaty korkowej za wniesienie własnego alkoholu. Istnieje również możliwość zakupu alkoholu w naszej restauracji      lub sklepie Wina Wybrane Marek Kondrat, który mieści się na terenie naszego hotelu. Obowiązują ceny sklepowe i płacicie Państwo tylko za otwarte butelki. Zamknięte wracają do sklepu.

6.  Czy dekoracja sali weselnej wliczona jest w cenę?

     W cenie menu zapewniamy podstawowy wystrój sali, w którego skład wchodzą: pokrowce na krzesła, białe obrusy, bieżniki oraz świece.

7.  Ile wynosi zadatek? Czy jest bezzwrotny?

     Zadatek weselny wynosi od 2000 PLN do 3000 PLN w zależności od   planowanej liczby gości. Zadatek zostanie odliczony od całości kosztów weselnych. W przypadku rezygnacji przepada.

8. Czy Park Hotel zapewnia apartament dla Nowożeńców?

    Oczywiście i to zwykle na dwie doby. Jeśli jest taka możliwość to Nowożeńcy otrzymują klucze do apartamentu dzień przed  weselem.        

9.  Czy Park Hotel oferuje dodatkowe atrakcje kulinarne takie jak np. stół wiejski, candy bar czy fontanna czekoladowa?

     Tak posiadamy bogatą ofertę atrakcji dodatkowych. Koszt każdej z nich zaczyna się od 1000 PLN.

10. Czy parking dla gości weselnych jest dodatkowo płatny?

      Nasze obszerne parkingi są do Państwa dyspozycji. Nie pobieramy opłaty za    miejsca parkingowe.

11.  Jak wygląda rozkład płatności weselnych?

      Tę kwestię reguluje umowa na świadczenie usług gastronomiczno-hotelowych, którą należy podpisać najpóźniej w ciągu 14 dni od założenia wstępnej rezerwacji. W momencie jej podpisania rezerwacja staje się gwarantowana. Najpóźniej 21 dni przed terminem uroczystości należy wpłacić minimum 75% całości kosztów. Pozostałe 25% należy uregulować najpóźniej 3 dni po weselu.

12. Do której godziny może trwać wesele?

      Zwykle zabawa kończy się o godzinie 4.00. Istnieje możliwość jej bezpłatnego przedłużenia do godz. 5.00.  

13. Czy jest możliwość umówienia się na degustację menu weselnego?

      Jak najbardziej. Degustacja jest płatna i należy ją zamówić najpóźniej miesiąc przed terminem wesela.

14.  Czy menu, które oferujemy zawiera potrawy dla wegetarian i wegan?

       Oczywiście. Oferujemy bogaty asortyment dań zarówno dla diet jak i alergii pokarmowych.

15.  Czy jedzenie, które zostanie po weselu będzie można zabrać? Jeśli tak to kiedy?

       Tak, jedzenie jest pakowane do specjalnych pojemników i wydawane Nowożeńcom następnego dnia.

16.  Jaki jest koszt zakwaterowania gości weselnych?

       Goście weselni mogą liczyć na specjalną, zrabatowaną ofertę, która obejmuje nie tylko dobę weselną ale i tą po oraz przed  uroczystością. Bardzo nam zależy aby Państwa goście weselni czuli się w naszych progach komfortowo a zarazem rodzinnie.

17.  Czy oferujecie Państwo atrakcje poza kulinarne, np. pokazy fajerwerków?

       Współpracujemy z wieloma firmami, które oferują usługi dodatkowe jak np. pokazy fajerwerków, fortobudki, magiczne lustra oraz wiele innych. Za naszą zgodą możecie Państwo zorganizować sobie wybrane usługi we własnym zakresie.

18.  Czy manager lokalu jest obecny w trakcie wesela?

       Tak, zwykle do ostatniego wydawanego posiłku, tj. do godz. 2.00-2.30.

19.  Czy lokal zapewnia miejsce zabaw dla dzieci?

       Posiadamy bogato wyposażoną salę zabaw dla najmłodszych. Korzystanie z niej pod opieką rodziców jest bezpłatne. Na Państwa życzenie zapewnimy dzieciom opiekę animatorów (od jednego do kilku w zależności od liczby dzieci). Animacje są dodatkowo płatne. Jesteśmy w stanie zorganizować dzieciom tzw. Kinder Party, podczas którego serwujemy specjalne dania im dedykowane takie jak np. pizza czy złociste kurczaki.

20.  Czy sale weselne są klimatyzowane?

       Oczywiście.

21. Kto zajmuję się alkoholem weselnym?

      Jest to kwestia do indywidualnego ustalenia. Oferujemy kilka wariantów do wyboru: np. serwowanie alkoholu przez kelnerów lub zapewniamy Państwu pomieszczenie wyposażone w  urządzenia chłodnicze. Wtedy alkoholem zajmują się osoby wyznaczone przez Państwa, najczęściej Świadkowie.

22. Czy jest wydzielone miejsce dla palaczy?

       Tak.

23.  Czy w lokalu znajduje się sejf, z którego można skorzystać w trakcie przyjęcia?

       Oczywiście. Apartament Nowożeńców jest wyposażony w dwa sejfy, elektroniczny oraz analogowy.

24.  Jakiego rodzaju stołami dysponujemy i jak je możemy ustawić?          

       Dysponujemy zarówno stołami prostokątnymi jak i okrągłymi, które mają rożne rozmiary. Są w stanie pomieścić od 6 do 12 osób. Ustawienie stołów może być praktycznie dowolne i jest ustalane z każdą Młodą Parą indywidualnie.

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij