Nasze działania w związku z pandemią COVID-19

 

 

BEZPIECZNY HOTEL - BEZPIECZNY GOŚĆ

 

Mając na uwadze bezpieczeństwo przedstawiamy działania, które wdrożyliśmy w naszym Hotelu:

 

I. Recepcja

  1. Przed rozpoczęciem pracy, tuż po przyjściu do pracy obowiązkowo należy umyć ręce wodą z mydłem oraz zdezynfekować.
  2. Mierzenie temperatury termometrem bezdotykowym przy przyjściu Gościa do hotelu. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia się przyjęcie gościa do hotelu.
  3. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu maseczek oraz rękawiczek.
  4. Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy i współpracowników (rekomendowane są 2 metry).
  5. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, lady recepcyjnej, poręczy, terminali, kart pokojowych, foteli w lobby hotelu.
  6. Systematyczne wietrzenie recepcji.
  7. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejne oraz zachowanie odpowiedniej odległości między nimi.
  8. Ograniczenie do minimum czasu Gościa przy recepcji.
  9. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  10. Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  11. Przygotowane procedury postępowania na wypadek wystąpienia sytuacji podejrzenia zakażenia wraz z wytycznymi dla pracowników jak skutecznie działać .
  12. Umieszczenie w recepcji nr telefonów do służb medycznych oraz stacji sanitarno-epidemiologicznej.
  13. Poinformowanie wszystkich gości o procedurach bezpieczeństwa wdrożonych w naszym obiekcie ze względu na COVID-19.

 

II. Pokój hotelowy

  1. Dezynfekcja urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, wietrzenie pokoju hotelowego.
  2. Bezwzględny zakaz przebywania w pokoju hotelowym osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  3. Sprzątanie podczas dłuższego pobytu wykonywane jedynie na życzenie gościa.

 

III. Pomieszczenia ogólnodostępne  

  1. Informacja przed wejściem do hotelu oraz w recepcji o maksymalnej liczbie gości mogących jednocześnie przebywać w danej części obiektu
  2. Umieszczenie w pomieszczeniach sanitarnohigienicznych instrukcji dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania rękawiczek, przy dozownikach do dezynfekcji instrukcja prawidłowej dezynfekcji rąk.
  3. Możliwość skorzystania z restauracji z zachowaniem 2 m odległości między innymi osobami spożywającymi posiłek.
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym.
  5. Szczegółowa dezynfekcja toalet w hotelu.
  6. Dezynfekcja windy hotelowej, poręczy na klatkach schodowych oraz na schodach wejściowych do obiektu.

 

 

IV. Pracownicy

  1. Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach. Częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk.
  2. Mierzenie temperatury bezdotykowym termometrem przy wejściu każdego pracownika do pracy. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  3. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników.
  4. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników-szatni, pomieszczeń socjalnych.
  5. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do max 2 osób i zachowanie bezpiecznej odległości.

 

 

V. Ogólne

  1. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczących zachowania szczególnych środków ostrożności.
  2. Stosowanie zaleceń GIS i WHO.

 

 

VI. Procedury postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem przez pracowników hotelu:

 

  1. Pracownicy w przypadku wystąpienia niepokojących objawów wskazujących na zakażenie wirusem COVID – 19 powinni nie przychodzić do pracy i skontaktować się ze stacją sanitarno – epidemiologiczną lub oddziałem zakaźnym.
  2. W przypadku wystąpienia tych objawów podczas wykonywania obowiązków służbowych należy bezzwłocznie odsunąć takiego pracownika od pracy i odesłać indywidulnym transportem do domu. Należy wstrzymać przyjmowanie gości, powiadomić stację sanitarno epidemiologiczną oraz stosować się do wydawanych poleceń.
  3. Pracownik z podejrzeniem COVID – 19 oczekuje na transport w wyznaczonym pomieszczeniu (pokój 102 na parterze). Pomieszczenie to wyposażone jest w środki ochrony indywidualnej oraz płyn dezynfekujący.
  4. Należy ustalić listę osób, z którymi miał kontakt dany pracownik, obszar w którym się poruszał oraz przeprowadzić sprzątanie i dezynfekcję tych miejsc.

 

 

VII. Procedury postępowania w przypadku podejrzenia zakażeniem koronawirusem przez gościa hotelu:

 

  1. W przypadku objawów chorobowych uniemożliwia się przyjęcie gościa do hotelu.
  2. W sytuacji, gdy gość jest już podczas pobytu należ odizolować Go w wyznaczonym pomieszczeniu, a następnie postępować tak jak w przypadku zakażenia pracownika.

 

VIII. Kontakt bezpośredni

Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 523827710 ; 509341006 lub mailowo pod adresem: recepcja@parkhotel.tryszczyn.pl
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.  

IX. Przydatne informacje

Polecamy śledzić informacje na stronie www.gov.pl w celu uniknięcia nieprawdziwych informacji.
Jeśli obserwujesz u siebie niepokojące objawy (takie jak wysoka gorączka, kaszel i duszności), to skontaktuj się z infolinią NFZ 800 190 590, lub skorzystaj z wyszukiwarki szpitala zakaźnego lub placówki GIS https://gis.gov.pl/mapa/ 
Na naszej stronie  www.parkhotel.tryszczyn.pl możesz przejrzeć wszystkie dostępne oferty i dokonać rezerwacji.

 

 

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij